Cockpittet udvides! Ny customer success manager

Stine

Vi har udvidet cockpittet og er glade for at kunne præsentere Stine, som er vores nye Customer Success Manager! Hun vil fremover varetage kontakten med vores kunder og sikre, at de føler sig trygge og værdsatte hos os. Stine er uddannet i Leisure Management og har en erhvervsmæssigbaggrund inden for hospitality– og eventbranchen. Når hun ikke er på kontoret, kan du finde enten finde hende nede i fitnesscentret eller ude i byen til en svingom – det handler jo om den gode balance 😉 

 

Vi håber, at I vil lære Stine lidt bedre at kende og har derfor taget hende ind til et kort interview. Læs med videre og bliv klogere på vores nyeste pilot og betydningen af Customer Succes hos os: 

1. Hvorfor har du sagt ja til jobbet hos CyberPilot?

Fordi det er nice og taler lige ind i mit servicehjerte! Som Customer Success Manager hos CyberPilot får jeg lov til at mikse min interesse for mennesker og oplevelser samtidig med, at jeg r stillet min IT-nysgerrighedJeg har altid haft et udpræget servicegen samtidig med, at jeg er meget analytisk anlagt. At få mulighed for at kombinere disse to styrker i mit arbejde er en drøm, hvilket giver mig et kæmpe drive for at skabe de bedste resultater for vores kunder og en glæde ved at tage på arbejde hver dag. Her kan jeg bruge mine kompetencer til at give kunden værdi og sikre, at de lykkes med awareness-træningen. Derudover har jeg fået et hold søde og talentfulde kollegaer med i pakken, og det kan man jo ikke sige nej til! 

2. Hvad betyder det, at CyberPilot får en Customer Success Manager?

Det betyder, at vi har fingeren på pulsen med vores kunder og derved kan sikre, at de opnår deres ønskede resultater. Ved første øjekast kan det måske lyde lidt underligt at ansætte en Customer Success Manager for altså: Er IT-branchen ikke bare fyldt af gutter, der hacker sig ind i cyberspace i de sene nattetimer med en 1,5 liters cola på skrivebordet? Her er jeg glad for at skuffe dig, kære læser, for det er meget mere end det. Selvom IT-sikkerhedsløsninger har tendens til at lyde lidt tørt, så er det uhyre vigtigt at tage hånd om sine kunder, så de føler sig trygge igennem hele forløbet. Customer Success handler om, at vi skal skabe den gode relation med hver enkelt kunde,  de får succes med deres awareness-træning. Vi ønsker at tage deres bekymringer og udfordringer væk, så de lykkes med det forløb, vi i fællesskab har skræddersyet til dem. 

Der er stor forskel på, hvad vi som mennesker har behov for i sådan en relationog man skal derfor kunne mestre at navigere i dette – og det er netop dér, jeg kommer ind i billedet. Ved at implementere Customer Success hos CyberPilot er vi med til at sikre, at kundens individuelle behov bliver hørt, således de lykkes med awareness-træningen. Dette skaber værdi hos kunden og giver dem et smil på deres læber – og er noget, vi elsker, så er det smilende kunder! 😊 

3. Hvad vil du gerne opnå hos CyberPilot?

Det overordnede mål er jo at opnå glade og tilfredse kunder over hele linjen, hvad enten det er Hans fra HR eller Lene fra IT. Dette kræver en masse hårdt arbejde og gåpåmod, for selvom vi har en masse glade kunder nu, vil der altid være plads til forbedring. Kunderne skal sættes på dagsordenen, og ligesom de lærer af os, skal vi lære af dem. Hvilke bekymringer har de? Hvor ligger deres behov? Hvilke succesoplevelser har de haft med os? I mine nu 2 uger hos CyberPilot har jeg bidt mærke i, at vores kunder i den grad ønsker at gøre sig selv bedre, hvilket er et rigtig godt udgangspunkt for at opnå den succes for kunden, som vi stræber efter. Min fornemmeste opgave er at lytte til vores kunder og skabe de gode relationer, der skal til for at kunne optimere deres oplevelse og gøre dem bedre. Jeg håber derfor at få snakket med en masse af vores kunder i løbet af de næste måneder og lære dem og deres behov bedre at kende. 

Tak fordi, at du læste med! Hvis du har spørgsmål til Stine eller resten af truppen, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os via info@cyberpilot.dk.

Vil du holdes opdateret på IT-sikkerhed?

Tags: No tags

Comments are closed.