Afdelinger

Afdelinger giver mulighed for at dele jeres bruger op og placere dem i bestemte afdelinger. Det kan være gavnligt, hvis der fx skal være flere administratorer på Awareness-træningen, som skal håndtere en bestemt gruppe af brugere. Det kan gøre det lettere, at få specifikke rapportmuligheder og målrettet tilmelding af kurser til bestemte brugere. For at oprette nye afdelinger skal du klikke på afdelinger i hovedmenuen.

Afdelinger

I undermenuen får du et overblik over, hvordan din organisation allerede er opdelt, og du kan derefter opdele yderligere.

For at oprettet en ny afdeling klik på tilføj afdeling. Tilføj-afdeling Derefter skal du definere navn på den afdeling, du gerne vil oprette og hvilken forældre-afdeling, det hører til (typisk bare afdelingen med organisationens navn. Klik på tilføj.


OBS.
Du skal selv tilføje brugerne til afdelingen, når den er oprettet. Når du tilføjer kurser til en afdeling, tilmelder du ikke brugerne i kurserne, du gør dem bare tilgængelige og derefter kan du som superbruger bestemme, hvilke kurser du skal udrulle til brugerne.