Muligheder for AD-integration

Fuld AD-integration består af to dele.

    1. Single sign-on (SSO). Med SSO kan brugerne logge ind med de samme oplysninger, som de bruger til deres Office-365 konto.
    2. Auto-sync (AS). Med AS synkroniseres en gruppe i jeres eget AD, så brugerne i gruppen automatisk bliver oprettet/nedlagt og tildelt de rigtige kurser ifm. opstart.

Bemærk, at følgende forudsætninger er nødvendige for implementering:

    1. I benytter Azure AD directory.
    2. Administratoren har en Office-365 P2 Premium licens (kræves for at kunne gennemføre opsætning) og er ikke nødvendigt til de almene brugere. 
    3. Du har allerede en superbruger og kan gå igang med opsætningen. Er det en anden kollega, som skal forestå opsætningen, skal du skrive tilbage til mig, så jeg kan oprette en superbruger til vedkommende. 

Har du spørgsmål?
Kontakt os på: info@cyberpilot.dk

Gå til Awareness-træning