Opsætning af din egen rapport

 Opsætning af din egen rapport

Har du brug for at opsætte forskellige rapporter, som fx kan sendes til forskellige administrative medarbejdere, skal du gå til kursustilmelding og rapporter, trykke på fanebladet rapport og klikke på opret. Giv din rapport en titel – fx HR-afdelingen, nye medarbejdere etc.
Lav-egen-rapport
A.     I feltet output-oplysninger kan du definere, hvilke detaljer rapporten skal indeholde. Det kan f.eks. være fornavn, efternavn, e-mail, resultater mm. Du vil altid kunne få en forhåndsvisning af rapporten, ved at scrolle ned og klikke på gem.

B.     Dernæst kan du tilføje regler. Regler kan være med til at indsnævre, hvilke data du udtrækker. Du kan fx vælge, at du kun vil se data på kurser, som IKKE er blevet gennemført.

C.     Under Planlagt eksport kan du indstille med faste intervaller at tilsende rapporten til bestemte e-mailadresser. Vælg et starttidspunkt og hvor ofte en ny rapport skal udsendes. Hint: der er ca. 720t i en måned. Når du er færdig, klik på gem.

NB: Rapporten sendes ikke vedhæftet i mailen. Når man klikker på linket, aktiveres et direkte download fra platformen. Det kræver dog, at man er logget ind på sin superbruger, når man trykker på download linket.

Udover at oprette rapporter selv, er der også allerede nogle opsatte rapporter. Læs mere om dem her:


Har du spørgsmål?
Kontakt os på: info@cyberpilot.dk

Gå til Awareness-træning