CyberPilot Security Platform

CyberPilots e-learningplatform er simpel, brugervenlig og sikrer en god oplevelse for brugere samt for de personer som skal administrere træningen. På samme tid er det let at skaffe den dokumentation som det kræver at opnå compliance. 

Platformen kan også tilpasses i forhold til visuel identitet, domæne og mail-domæne. 

Platformens funktionalitet

På vores platform kan du som kunde:

Tilføje egne kurser og retningslinjer

Der er mulighed for at tilføje egne kurser på e-learningplatformen. Det kunne f.eks. være et kursus om jeres interne retningslijer eller arbejdsgange. Derved sikrer I at det materiale, som I allerede selv har lavet kan blive skubbet ud til brugerne, samtidig med at I får dokumenteret deres læsning og forståelse indenfor de pågældende områder. 

Lave tilpassede læringsforløb

I kan opdele medarbejderne i relevante grupper, hvilket giver mulighed for at definere forskellige læringsforløb til forskellige grupper. I kan altså selv definere jeres medarbejderes pensum. 

Let rapportere og dokumentere

De personer, som administrerer træningen, har adgang til rapporter omkring brugernes deltagelse og svar. Dette giver mulighed for at identificere områder, som skal prioriteres samtidig med at træningen dokumenteres. Rapporteringen kan endvidere automatisk tilsendes udvalgte medarbejdere – f.eks. ledere i organisationen. 

Let administrere store brugergrupper

E-learning er et effektivt værktøj, som sikrer, at i som virksomhed skal bruge minimale ressourcer på at administrere træningen. Via en synkronisering med jeres AD oprettes brugerne automatisk. Derfor skal i heller ikke bruge tid på at oprette jeres brugere. Det er dog også muligt at oprette brugere manuelt eller via CSV-upload. 

Bruge Single Sign On

CyberPilots e-learningplatform kan synkroniseres via LDAP og SAML, hvilket giver en forbedret oplevelse for brugerne, som derved undgår at skulle “håndtere” endnu et login og password. 

Integrere med andre services

På platformen kan der også integreres andre CyberPilot services. Her kan man f.eks. administrere sine Phishing-kampagner og holde øje med hvordan ens medarbejdere klarer sig i disse. 

Vil du høre mere?

Vil du høre mere om, hvordan vores platform fungerer og hvilke muligheder der er?
Så udfyld kontaktformularen herunder, så kontakter vi dig.




Vi glæder os til at høre fra jer!