Sæson 1 - Episode 14

Hvor gemmer i jeres filer?

Filer bliver gemt alle mulige forskellige steder. Én medarbejder gemmer filer lokalt på sin computer, en anden gemmer filer på sin organisations cloud og en tredje medarbejder gemmer filer på sin private cloud. Ofte er medarbejdere slet ikke klar over, hvornår de gør det ene eller det andet. Derfor er det også udfordrende at holde styr på en organisations filer og dermed også data.

Men hvorfor er det så svært for nogle medarbejdere at forstå, hvor de gemmer deres filer?
Hvordan kan din organisation holde styr på jeres data?

I denne episode snakker Rasmus og Fredrik om, hvorfor medarbejdere har svært ved at holde styr på filers placering, og hvad man kan gøre for at få ens medarbejdere til at forstå, hvor de gemmer filer.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Vil du have besked når der kommer et nyt afsnit?


Har du spørgsmål, kommentarer eller idéer til podcasten?
Skriv til os på: info@cyberpilot.dk